سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمیزگارى با مردمان ایمنى است از گزند آنان . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 9:44 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه حسابداری خانه در c# با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ ( c# ) طراحی و تنظیم شده است.

سورس کد این پروژه بسیار ساده و قابل درک برای تمامی دانشجویان می باشد و به دلیل این که توضیحات تمامی سورس کد پروژه پروژه حسابداری خانه در c# داخل داکیومنت به صورت کامل و خط به خط توضیح داده شده است شما می توانید با مطالعه و بررسی این داکیومنت به نحوه اجرای پروژه و توضیحات سورس کد آن کاملا مسلط شوید.

پایگاه داده استفاده شده در این پروژه در اس کیو ال سرور ( Sql Server ) می باشد. دیتابیس پروژه پروژه حسابداری خانه در c# تا سطح 3nf نرمال سازی شده و تمامی موجودیت ها، صفت ها و ارتباط بین جداول به طور دقیق با استفاده از کلید های اصلی و خارجی مشخص شده است.

پروژه پروژه حسابداری خانه در c# دارای زیبایی بسیار خوب و در سطح دانشجویی می باشد، ظاهر این پروژه به گونه ای طراحی شده است که ساده، زیبا و قابل درک برای دانشجویان باشد.

پروژه پروژه حسابداری خانه در c# توسط مهندسین این مرکز ( مرکز پروژه های دانشجویی ) طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل مسئولین پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات فنی و تخصصی شما خواهند بود.

در صورتی که به پروژه پروژه حسابداری خانه در c# در زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دات نت ( VB.Net ) و یا با پایگاه داده اکسس ( Access ) نیاز داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

مرکز پروژه های دانشجویی

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 9:43 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

در این برنامه با استفاده از تکنیکی ساده فایل را در شبکه به کامپیوتر دیگر انتقال می دهیم و به برای ارسال فایل کافیست آن را انتخاب کرده و ارسال را بزنید، نکته مهم این برنامه این است که هر دو کامپیوتر باید این برنامه را اجرا کنند تا ارسال و دریافت به خوبی انجام گیرد این برنامه با استفاده از برنامه نویسی سوکت(socket programing) این کار را انجام می دهد

این برنامه قابلیت چاپ متن فایل دریافت شده از طریق شبکه را دارد

این کد بسیار ساده و قابل فهم برای دانشجویان طراحی شده و داری توضیحات خط به خط کد می باشد.

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 9:42 عصر
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 9:41 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود پروژه باشگاه در اس کیو ال تحت ER یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های دانلود پروژه باشگاه در اس کیو ال تحت ER تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار دانلود پروژه باشگاه در اس کیو ال تحت ER یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه : پروژه دانلود پروژه باشگاه در اس کیو ال تحت ER قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 9:40 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه دانشجویی فروش با زبان ای آر یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های پروژه دانشجویی فروش با زبان ای آر تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار پروژه دانشجویی فروش با زبان ای آر یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه : پروژه پروژه دانشجویی فروش با زبان ای آر قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ