سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا در سپاس گفتن را بر بنده‏اى نمى‏گشاید حالى که در نعمت را به روى او ببندد ، و در دعا را بر روى او باز نمى‏کند و در پذیرفتن را بر وى فراز . و در توبه را به روى بنده نمى‏گشاید و در آمرزش را بر وى به‏بندد و استوار نماید . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 12:1 عصر
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 12:0 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

این برنامه بسیار ساده برای درک بهتر دانشجویان طراحی شده و به جای استفاده از حلقه های گرافیکی از متن برای نشان دادن موقعیت حلقه ها استفاده کرده است در داکیومنت پروژه خطوط برنامه به زبان ساده توضیح داده شده است و قابل قبول اساتید می باشد

برنامه قابلیت آن را دارد که کاربر تعداد صفحات یا همان دیسک ها را خود مشخص کند

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 11:59 صبح
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 11:58 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه سورس پروژه نرم افزار مغازه در SQLServer با استفاده از برنامه اسکیوال ( sql ) نوشته و طراحی شده است و دارای نمودار ای آر ( ER ) می باشد.

تمامی جداول سورس پروژه نرم افزار مغازه در SQLServer تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول در نمودار ای آر و در داخل sql server رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بین جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

این پروژه دارای یک داکیومت 50 صفحه ای می باشد که در آن ساختار جداول، نحوه ایجاد آنها و ساختار نمودار ER و... به طور کامل تشریح شده است.

بانک اطلاعاتی سورس پروژه نرم افزار مغازه در SQLServer یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دوشنبه 96 فروردین 14 , ساعت 11:57 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه سورس پروژه بنگاه املاک با زبان ER یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های سورس پروژه بنگاه املاک با زبان ER تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار سورس پروژه بنگاه املاک با زبان ER یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه : پروژه سورس پروژه بنگاه املاک با زبان ER قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ