سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبان خردمند در پس دل اوست ، و دل نادان پس زبان او . [ و این از معنیهاى شگفت و شریف است و مقصود امام ( ع ) این است که : خردمند زبان خود را رها نکند تا که با دل خویش مشورت کند و با اندیشه خود رأى زند ، و نادان را آنچه بر زبان آید و گفته‏اى که بدان دهان گشاید ، بر اندیشیدن و رأى درست را بیرون کشیدن سبقت گیرد . پس چنان است که گویى زبان خردمند پیرو دل اوست و دل نادان پیرو زبان او . ] [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 بهمن 30 , ساعت 4:6 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه پروژه دانشجویی نرم افزار شورای حل اختلاف در اس کیو ال سرور با استفاده از برنامه اسکیوال ( sql ) نوشته و طراحی شده است و دارای نمودار ای آر ( ER ) می باشد.

تمامی جداول پروژه دانشجویی نرم افزار شورای حل اختلاف در اس کیو ال سرور تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول در نمودار ای آر و در داخل sql server رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بین جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

این پروژه دارای یک داکیومت 50 صفحه ای می باشد که در آن ساختار جداول، نحوه ایجاد آنها و ساختار نمودار ER و... به طور کامل تشریح شده است.

بانک اطلاعاتی پروژه دانشجویی نرم افزار شورای حل اختلاف در اس کیو ال سرور یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ