سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در پى جنازه‏اى مى‏رفت ، شنید مردى مى‏خندد فرمود : ] گویا مرگ را در دنیا بر جز ما نوشته‏اند ، و گویا حق را در آن بر عهده جز ما هشته‏اند ، و گویى آنچه از مردگان مى‏بینیم مسافرانند که به زودى نزد ما باز مى‏آیند ، و آنان را در گورهاشان جاى مى‏دهیم و میراثشان را مى‏خوریم ، پندارى ما از پس آنان جاودان به سر مى‏بریم . سپس پند هر پند و پند دهنده را فراموش مى‏کنیم و نشانه قهر بلا و آفت مى‏شویم . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 95 اسفند 30 , ساعت 8:55 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود مدیریت پرسنل شهرداری تحت اس کیو ال با استفاده از برنامه اسکیوال ( sql ) نوشته و طراحی شده است و دارای نمودار ای آر ( ER ) می باشد.

تمامی جداول دانلود مدیریت پرسنل شهرداری تحت اس کیو ال تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول در نمودار ای آر و در داخل sql server رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بین جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

این پروژه دارای یک داکیومت 50 صفحه ای می باشد که در آن ساختار جداول، نحوه ایجاد آنها و ساختار نمودار ER و... به طور کامل تشریح شده است.

بانک اطلاعاتی دانلود مدیریت پرسنل شهرداری تحت اس کیو ال یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ